2.JKR Kuantan -tarikh akhir beli dokumen 23-12 -tutup 30 December 2010

9 Dec
Maklumat Projek
Tajuk Projek
Kerja-Kerja Membekal, Memasang, Menguji Serta Menguji Terima Sistem Penyaman Udara Dan Pengudaraan Mekanikal Bagi Cadangan Membina Dan Menyiapkan Kompleks Mahkamah Syariah Negeri Kelantan.
Lawatan Tapak
Tarikh Iklan
06/12/2010
Pejabat yang memanggil tawaran
Cawangan Kejuruteraan Mekanikal, Ibu Pejabat JKR, Kuala Lumpur.
Maklumat Kontraktor
Taraf
Terbuka
Jenis syarikat
T1
Kelas
B, C Dan D
Kepala & Sub-Kepala
III
1(a)
Maklumat Tender Dokumen
Harga
RM 220.00
Bayaran atas nama
Ketua Akauntan, Kementerian Kerja Raya, Malaysia.
Tarikh mula dijual
09/12/2010
Tarikh akhir dijual
23/12/2010
Tempat dijual
Cawangan Pengurusan Perolehan Dan Harta, Tingkat Bawah, Blok A, Kementerian Kerja Raya, Jalan Sultan Salahuddin, Kuala Lumpur.
Tarikh ditutup
30/12/2010
Waktu ditutup
12:00 tengahari
Tempat ditutup
Cawangan Pengurusan Perolehan Dan Harta, Tingkat Bawah, Blok A, Kementerian Kerja Raya, Jalan Sultan Salahuddin, Kuala Lumpur.
Dokumen Meja Tender
Dokumen Meja tender boleh disemak dan dokumen tender boleh diperolehi di pejabat-pejabat berkenaan semasa waktu pejabat. Dokumen tender akan dikeluarkan kepada wakil-wakil kontraktor yang sah sahaja. Untuk maksud ini wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa PERAKUAN PENDAFTARAN ASAL ATAU KAD PERAKUAN PERMOHONAN PENDAFTARAN LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN dan SIJIL PENDAFTARAN ASAL PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR/KEMENTERIAN KEWANGAN dan sijil Asal Pengiktirafan Taraf Bumiputra jika berkenaan. SALINAN Sijil Pendaftaran PKK/Sijil Pengiktirafan Taraf Bumiputra boleh diterima jika disahkan oleh Pengarah Pusat Khidmat Kontraktor.
Jenis Syarikat Tempatan
T1
Syarikat 100% milik tempatan.
A1
Syarikat 100% milik tempatan dan syarikat tempatan yang disenaraikan di BSKL yang mempunyai pegangan ekuiti asing tidak melebihi 30% dan ahli Lembaga Pengarah, pengurusan dan pekerja adalah 100% warganegara.
A2
Syarikat 100% milik tempatan, syarikat tempatan yang disenaraikan di BSKL dan Syarikat Usahasama yang diperbadankan di Malaysia yang mempunyai pegangan ekuiti asing tidak melebihi 49% dan majoriti ahli Lembaga, Pengurusan dan pekerja adalah warganegara.
Pembiayaan
Pinjaman Bank Dunia
Tender adalah juga terbuka kepada pentender-pentender yang berminat daripada negara Bank Dunia dan Taiwan China.
Bank Pembangunan Asia
Tender adalah terbuka kepada pentender-pentender yang berminat daripada negara anggota Bank Pembangunan Asia.

Leave a comment