Universiti Tenaga National -tutup 14 Julai 2011

10 Jul
Tender adalah dipelawa kepada Syarikat Bumiputera yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)/ Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB), NIOSH/TNB dan Tenaga Nasional Berhad (TNB) dalam kategori seperti di bawah dan masih sah pendaftarannya untuk menyertai tawaran seperti berikut: –

No. Tender

UNITEN (KSHAS/PH) 252/ FY10-11

Kategori Kelayakan

KK- Kelas F dan kelas III, Kepala VII Sub-Kepala 1 dan 2.

                  atau

CIDB- Gred G3 dan ke bawah, ketegori ME, Pengkhususan E06 dan masih sah pendaftarannya.

Tarikh Pengiklanan

04 Julai 2011

Tarikh Tutup Sebutharga

              14 Julai 2011
         Keterangan Kerja-kerja pembaikan kerosakan kabel bekalan elektrik utama lampu gelanggang sukan desasiswa harmoni, UNITEN KSHAS Muadzam Pahang.

Lawatan Tapak

Pada 07 Julai 2011 (Khamis) Jam 09.30 pagi (Diwajibkan)Tempat Berkumpul: Di Lobi Wisma, Kshas Muadzam Pahang.

Harga Dokumen (RM)

RM 30.00

 

Dokumen sebutharga boleh didapati pada waktu pejabat di Jabatan Perolehan, Aras 2, Bangunan Pengurusan, Universiti Tenaga Nasional, KM 7, Jalan Kajang-Puchong, 43009 Kajang, Selangor.

 

Petender dikehendaki membawa bersama Sijil Pendaftaran asal dengan Bumiputera/ PKK/ CIDB / NIOSH/TNB dan TNB ketika pembelian dokumen sebutharga. Bayaran harga dokumen sebutharga dalam bentuk wang Tunai/ Draft Bank/ Cashiers Order atas nama Universiti Tenaga Nasional hendaklah dijelaskan pada waktu berikut: –

 

Isnin – Khamis            : 8.30 pagi               04.15 petang

 

Jumaat                       : 8.30 pagi           –     12.15 tengahari

2.30 petang       –     04.00 petang

 

 

Bayaran ini tidak akan dikembalikan.

 

Universiti Tenaga Nasional tidak terikat menerima tawaran terendah atau sebarang sebutharga atau memberi apa-apa sebab sesuatu sebutharga ini ditolak dan juga tidak bertanggungjawab ke atas kos perbelanjaan berhubung sebutharga ini.

 

Sebutharga-sebutharga yang telah lengkap hendaklah dimasukkan dalam sampul surat berlakri dengan mencatatkan Tajuk dan Nombor Sebutharga dan hendaklah sampai ke Jabatan Perolehan pada atau sebelum jam 12.00 tengaharipada  14 Julai 2011 (Khamis). Universiti Tenaga Nasional tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana dokumen sebutharga yang dikemukakan melalui pos.

 

Petukaran alamat dan nombor akaun bank hendaklah diberitahu kepada Jabatan Perolehan.

http://www.uniten.edu.my/newhome/content_list.asp?contentid=2492

Leave a comment